29 Haziran 2013 Cumartesi

Türk Eğitim Derneğinin




Merhaba Arkadaşlar bende 8.sınıfım ancak bu konu beni çok şaşırttı. son senemi olacak acaba sbs devriminde. her neyse buyrun birlikte okuyalım.

Türk Eğitim Derneğinin (TED) Uluslararası Eğitim Forumu'nun üçüncüsü, "Eğitim Siyaseti Nedir" başlığı altında TED Ankara Koleji'nde yapıldı.

Forumda konuşan Milli Eğitim Bakanı Avcı, dün, 25. Avrupa Konseyi Eğitim Bakanları Konferansı dolayısıyla Finlandiya'da olduğunu, bu nedenle forumun açılışına katılamadığını hatırlattı.

Helsinki'de, eğitim siyasetini konuştuklarını belirten Avcı, sürdürülebilir bir toplumsal ve ekonomik kalkınma için eğitimin tüm taraflarının katılımıyla yönetimin ve eğitimin kalitesinin nasıl geliştirilebileceğini, hiçbir bireyi dışlamadan her bir bireyin kaliteli bir eğitime erişiminin sağlanması için stratejilerin neler olabileceğini tartıştıklarını anlattı.

Eğitim siyasetiyle, temelde eğitim için kaynakların nasıl ve nereden sağlanacağının, sistemin yapısının ve işleyişinin nasıl düzenleneceğinin belirlediğine dikkati çeken Avcı, bununla, eğitim hizmetlerinden kimin ne kadar ve nasıl yararlanacağını da tespit edildiğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

travesti